vrijdag 3 augustus 2012

Een blokje reclame ...



Leuke vooruitzichten in augustus!!! Bambiblauw komt op bezoek bij de tetterende tiretten op 26 augustus van 15u - 18u in de Gemeentelijke basisschool Boonwijk,Denderbellestraat 2a te Dendermonde. Meer info vind je hier.

Iedereen is welkom!!! 

En nu ik toch bezig ben ook nog wat reclame voor een vriendin die onlangs met een leuke blog gestart is ... Ga zeker eens een kijkje nemen bij mammabelle.

Voila, nu hoop ik dat jullie dit reclameblokje niet doorzappen zoals ik meestal op tv ;-)

5 opmerkingen:

  1. Leuk voor jezelf, maar minder leuk voor de portemonnee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, dat wel, maar kom, je moet al geen verzendingskosten betalen é ;-)

      Verwijderen
  2. Amaai Hilde! Ik hoop dat ik je hiervoor niet moet vergoeden ;-) Al wil ik in ruil wel opnieuw je co zijn! Ik denk dat ik eens een kijkje ga komen nemen naar bambiblauw. En ik geef toe, ik ben ook wel wat nieuwsgierig naar die tiretten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel Annelies, terug jou als co, daar teken ik direct voor ;-) Da's heel graag gedaan hoor en maar een kleintje hé, zo eventjes naar jou blog verwijzen... Ik vind hem echt de moeite waard!!!

      Verwijderen
  3. Wat lief van je (om reclame te maken voor hen)!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...