maandag 1 december 2014

Little miss Y's cape

Ik heb het niet graag koud
Ik heb een vriendin die een schone poncho gemaakt had
Ik heb eens heel lief gekeken
Ik heb stof geruild voor mooie donkerblauwe wol
Ik heb nog eens héél lief gekeken
Ik heb haar patroontje in bruikleen gekregen
Ik heb wollige blauwe warmte gekocht bij Modecoupon
Ik heb een paar uurtjes gespendeerd met enkele medetiretten
En ... ik heb het nu lekker warm :-).

Noot: 
Ik heb toch ook een paar praktische bemerkingen:
* ideale cape als je geen handtas of boekentas te dragen hebt :-s
(dus wordt hier een weekendkledingstuk)
* perfect in combinatie met beenverwarmers van de Veritas 
die ook als armverwarmers kunnen gedragen worden
* als je zelf overweegt hem te maken, koop dan wat meer
stof dan voorgeschreven staat, of je geraakt in de problemen...

Patroon:
Maart uit





En hieronder de details ...








13 opmerkingen:

  1. Om eerlijk te zijn: de versie in het boek sprak me niet meteen aan, maar in dit exemplaar zou ik absoluut kunnen rondwandelen. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mij ook niet, maar aangezien ik hem kon zien en zelfs passen van die vriendin, was ik wel overtuigd!

      Verwijderen
    2. ik deel de mening van Jozefien helemaal!

      Verwijderen
  2. De mijne is dit weekend nog niet van mijn lijf geweest maar inderdaad niet zo handig met handtas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf vind ik zo'n poncho maar niks, maar hij staat jou prachtig, echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb echt zin gekregen om er eentje te maken na het zien van jouw exemplaar! Ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij staat je heel goed ! Je gaat er warmpjes in zitten deze winter !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik maakte er ook nog geen omdat ik ook niet goed wist hoe je daar een tas bij kan dragen :) Wel een mooi exemplaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, die is gááf! Krijg meteen "poncho-kriebels"...

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...