woensdag 14 september 2016

Ja Lap #3

Voor een derde projectje
uit het restjesverwerkingsboek
"Ja Lap"
liet ik mij inspireren door de loop-buikriem
die je hierin kan vinden.

Ik maakte als variant voor mijn kids
een polsbandje.
Ideaal voor hun fietssleuteltje
(het bespaart hen ettelijke boekentasdoorzoekminuutjes),
of als mini-portemonneetje
als er al eens een centje mee moet naar school.

Ik maakte een versie met rits
en twee versies met velcro.
De versie met rits past enkel 
aan Jutta haar pols 
want ik liet de rits volledig 
rondom rond doorlopen
waardoor er geen rek meer in het bandje zat...
Uit je fouten kan je leren hé ;-).






En voor de volgende twee projectjes
mag het eerst wat afkoelen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...